20 maart 2013

Daarom bied ik aan, gratis en toch voor niets...

Het voorjaar nadert en af en toe ruim ik m'n kasten en laden op. Dan komen soms zaken te voorschijn die ik een jaar of langer niet heb gebruikt, soms nieuw zijn en voor het overige zo goed als nieuw. Dan vermoed ik dat iemand anders er meer plezier aan kan beleven en vind ik het zonde dat deze zaken ongebruikt in een hoekje blijven liggen...

Daarom bied ik aan, gratis en toch voor niets ;-) , de volgende spullen:
  • computermuis met USB-kabel, merk Logitech. (Ongebruikt!)
  • ethernetkabel, ca. 180 cm lang
  • ethernetkabel, ca. 150 cm lang
  •  elektronische stappenteller Yamax digi-walker.
  • oordopjes m snoer, aluminium/zwart, behorend bij de eerste iPad. (Nooit gebruikt!)
  • oordopjes m snoer, wit, behorend bij de eerste iPhone. (Ongebruikt!)
Zoals gewoonlijk: wie het eerst komt, het eerst maalt :-)

Geen opmerkingen: