07 februari 2013

Binnen! :-(

Opkomende griep kondigt zich op veel manieren aan. Bij mij was het zover in de nacht van dinsdag op woensdag: in bed kon ik niet warm worden en lag ik te rillen van de kou, zo leekt het althans. 'n Deken erbij en warme kleding stopten eindelijk het rillen, maar toen was het al 3:00 uur.

Gisteren was het dus binnen zitten, met alleen 'n uitstapje naar de groenteboer: 1 kg rode uien en 1 kg winterpeen gekocht om deze week in 1x 6 porties hutspot voor 2 personen te koken.

Verder is het lezen en studeren. Dat is wel weer 'n voordeel van zo'n griepje: het kost dan minder moeite om daarvoor de rust op te brengen ;-)

4 opmerkingen:

Bram Smit zei

Beterschap !!!

Mick zei

Ook namens mij. Ik merk weer dat ook roetsen tot rust leidt. 'Beetje beta-blokker achtig :).
Mvg Mick

Wijnandt zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
Wijnandt zei


Dank voor jullie goede wensen!

En ja, van roetsen word je ook rustig, vanwege het gevoel van tevredenheid na 'n mooie workout en de zekerheid dat je je lichaam en geest weer hebt verwend!
'n Betablokker zou ik daarmee niet willen vergelijken, da's meer een doods soort rust (vg. doodse stilte).

Inmiddels zijn de 6 2-persoonsporties hutspot klaar en kunnen er 5 in de diepvries :-))